خدمات تبديل عكس به تابلو فرش

۲ بازديد

خدمات تبديل عكس به تابلو فرش

تبديل عكس به تابلو فرش

 

 

بافت تابلو فرش چهره شما

 

 

 

 شما ميتوانيد عكس دلخواه خود را تبديل به تابلو فرش نفيس دست بافت كنيد يا از طريق سفارش عكس خود اين كار رابه شركت تعاوني زرين بافان آرتاويل بسپاريد.

 

 

 

چه كسي براي شما با ارزش و دوست داشتني است كه مي خواهيد با اهداي نفيس ترين هديه اين ارزش و محبت را به او ثابت كنيد؟

 آيا تا كنون به مناسبت هاي مختلف مانند روز مادر ، روز پدر ، روز معلم ،جشن ازدواج يا سالگرد آن ، جشن فارغ التحصيلي ، جشن تولد عزيزانتان براي تهيه يك هديه مناسب معطل شده ايد؟

 شركت  تعاوني زرين بافان آرتاويل تنها شركتي است درجهان كه عكس زيباي شما را دريافت و ظرف مدت بسيار كوتاه  تابلو فرش نفيس دست بافتي از آن چهره دوست داشتني به شما تحويل مي دهد.

 دراين هديه ماندگار ، نگاه بيننده مبهوت آميزه اي از هنر و تكنولوژي مي شود. اگر عزيز سفر كرده اي داريد باداشتن تابلو فرش نفيسي از چهره محبوب او ، هميشه يادش را در دلهاي خود گرامي بداريد.

 در تابلو فرش هاي اين شركت عكس هاي خانوادگي ، منظره ، آثار باستاني، نام شخص ، هرگونه آرم ،عنوان و عبارت در هر سايز قابل بافت است.

 

همچنين مي توانيد جهت سفارش محصول كد محصول مورد نظر را به سامانه پيامكي 5000245414 ارسال نماييد، تا كارشناسان ما با شما تماس حاصل نمايند.
و يا ميتوانيد با شماره تلگرامي 09147091614 با ما در ارتباط باشيد 

آدرس:اردبيل، خيابان فلسطين، بالاتر از بانك قوامين، نبش كوچه نوبهار غربي

« سراي فرش فتح اللهي »

تلفن: 33521228-045

ww.zarrinbafan.com :لينك سايت اصلي

روش (OCR) یک فناوری پردازش تصویر است که به وسیله آن، متن موجود در تصاویر و اسناد تصویری به صورت الکترونیکی قابل خواندن و ویرایش می‌شود این یکی از روش های تبدیل عکس به PDF. این فناوری به کمک الگوریتم‌های پیچیده و یادگیری ماشین، توانایی تشخیص و استخراج متن از تصاویر را دارد. اینجاست که نرم‌افزارهای تبدیل عکس به PDF به کار می‌روند.

 

زمانی که یک عکس به PDF تبدیل می‌شود، ابتدا الگوریتم‌های OCR به کار گرفته می‌شوند تا متن موجود در تصویر تشخیص داده شود. سپس، این متن به صورت الکترونیکی به یک فایل PDF اضافه می‌شود. این فرآیند امکان جستجوی متن، کپی کردن و ویرایش متن را در فایل PDF فراهم می‌کند، که در اداره کاربرد زیادی دارد. به عبارت دیگر، با استفاده از این فناوری، امکان دسترسی آسان‌تر و مدیریت بهتر بر روی اطلاعات موجود در تصاویر و اسناد تصویری فراهم می‌شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.